تشک بادی اینتکس یک نفره عرض 99
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

تشک بادی یک نفره عریض 99 محصولی بسیار جذاب است که روکش مخملی دارد و با رنگ قرمز تیره محبوب ارائه شده است. این محصول ساختاری موج دار و طبی دارد و شما این مزیت را دارید که در داخل منزل، محل کار و مسافرت و همچنین داخل چادر خود از آن به بهترین شکل ممکن استفاده و لذت ببرید. ابعاد این تشک بادی نیز به گونه ای است که یک فرد بزرگسال به راحتی می تواند روی آن دراز بکشد و خوابی ایده آل و راحت را تجربه کند.

تشک بادی تک نفره مخمل اینتکس یکی از پرفروش ترین و منحصر به فرد ترین تشک های بادی است که از رویه PVC مخملی تشکیل شده است. این روش دارای ویژگی های بسیاری است، بنابراین می توانید از آن استفاده کرده و محصول را خریداری کنید. تشک بادی ساخت شرکت اینتکس می باشد که بهترین تولید کننده محصولات پزشکی و راحتی که بدنه بادی دارند می باشد. کناره های محصول نیز از PVC طرح چرمی ساخته شده است که قابلیت نفوذ ناپذیری را دارد. تشک بادی مورد نظر را می توان در فضای باز نیز استفاده کرد زیرا بدنه آن بسیار ضخیم است و سازگاری بالایی را نشان می دهد.

تشک بادی اینتکس عرض 99

همچنین مقاومت کافی در برابر سایش دارد و در چنین محیطی مشکلی ندارد. از بدنه می توان به عنوان شناور بادی روی آب های آرام استفاده کرد. زیرا بدن سبک و غیر قابل نفوذ است. همچنین بدنه ای بادی و توخالی دارد. به همین دلیل روی سطح آب های آرام شناور است و تعادل خود را برای مدت طولانی حفظ می کند. این شرایط برای قرار دادن افراد روی محصول مناسب خواهد بود و در نتیجه می توان از آن استفاده کرد. برای خرید تشک بادی تک نفره مخملی اینتکس به فروشگاه اینترنتی یا تلفنی اینتکس مراجعه کنید. از طرفی برای خرید حضوری این مرکز فروش اینتکس امکان خرید حضوری را برای شما فراهم کرده است.





:: برچسب‌ها: تشک بادی اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : نمایندگی اینتکس ایران
ت : یک شنبه 30 بهمن 1401
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی